עלינו

תדמית וזוהות תאגידית

בניית תדמית ועיצוב זהות תאגידית
פיתרון מלא לנושא ה מיתוג, החל משלב האבחון והגיבוש האסטרטגי דרך עיצוב הזהות: לוגו, סיסמה, ניירת משרדית והשפה התקשורתית למותג וכלה בהטמעת המותג (לרבות אריזות, נקודת הממשק ללקוח, משרדי הפירמה, הרכבים, אתר האינטרנט ועוד).




שיווק ישיר
שיווק ישיר ללקוחות: קונספט, עיצוב וקופיריטינג לשיווק ישיר: חבילות דיוור ישיר, ניוזלטרים פרסונאליים, קטלוגים, פרוספקטים ועוד.

    



קמפיינים פרסומיים
בניית קמפיינים תדמיתיים ומכירתיים למדיות השונות: מודעות בעיתונות, טלוויזיה ותשדירי רדיו, שילוט חוצות ועוד.

    



תקשורת פנים ארגונית
שיווק פנים ארגוני (internal communication): בניית קמפיינים ופעילות פנים ארגונית: עידוד מכירות, הטמעה וחינוך למותג, גיבוש ורווחה לרבות עיצוב ועריכת עיתוני עובדים.



קד״מ תערוכות ועיצוב קונספט לאירועים
פתרונות ויזואליים מקוריים ועיצוב קד"מ לפעילויות שטח, לרבות עיצוב אביזרים לנקודת מכירה ומדפים ברשתות שיווק, קניונים ועוד. קונספט ועיצוב תערוכות, כנסים ואירועים הכולל: קמפיין מקדים, הזמנות לאירוע, קטלוגים וניירת, עיצוב החלל (ביתן/אולם), מתנות וכו'.

 



שירותי דיגיטל מתקדמים
בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט, קמפיינים דיגיטלים הכוללים בין היתר: באנרים, שיווק ישיר במייל ודפי נחיתה. עיצוב ותכנות של ניוזלטרים הכוללים מערכות מותאמות לקוח הנותנות לו שליטה מלאה בניתוח נתוני השימוש והקבלה. כל זאת בדגש על עיצוב רספונסיבי, והתאמה לסמארטפונים. 

 

מאמרים מקצועיים

  • Deliverability : היחס בן מספר המסרים הנשלחים לבן מספר המסרים המתקבלים בתיבות בודק את איכות הרשימות ואת חוזקו של השולח / הIP מול ה ISP'S יחס בעייתי (לדוגמא מעל 3%) יכניס את השולח לרשימה שחורהOpen rate : שיעור הפתיחה – היחס בן מספר המסרים...

    קראו עוד
  • 1. אין לך תוכן מעניין, חידושים או מבצע מיוחד - אל תשלח ניוזלטר. לא כדאי להטריד יותר מידי את הלקוחות ובטח לא כדאי להעביר תוכן לא רלוונטי וללא ערך מוסף, במידה ולא תקפידו על זה מספר הנמענים שלכן יקטן ממשלוח למשלוח. התדירות...

    קראו עוד
  • E mail – הראשון במדיה הדיגיטאלית, ממשיך להתפתח ולהוביל את ערוץ השיווק הישיר ומנצח בגדול. כמה עובדות ונתונים שיגרמו לכם לחשוב איך להגביר את השימוש וההשקעה בערוץ חיוני ומתקדם זה.וותיק – since 1971: עברו 44 שנה מהאימייל הראשון...

    קראו עוד
  • תהליך המיתוג הינו משמעותי מאוד בחיי חברה, במיוחד בשלבים הראשונים של הגדרת הזהות של העסק החדש. בתקופת מיתון נושא זה חשוב ורגיש פי כמה, חשוב לקבוע מי קהל המטרה ומה המסרים המדויקים שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות ולא לבזבז...

    קראו עוד
  • לוגו (Logo) - סימן גרפי שעוצב במטרה לסמל ולייצג חברה, ארגון, מוצר או שירות ולהיות מזוהה עימו בתודעת הציבור. הלוגו יכול להיות מורכב מטקסט, מסימן גרפי או משילוב של שניהם לעיתים ישולבו בלוגו גם הגדרה או סיסמא.סמל (Icon,...

    קראו עוד
  • תהליך עיצוב הלוגו הינו משמעותי מאוד בחיי חברה ובמיוחד בשלבים הראשונים של הגדרת הזהות המותגית של העסק החדש. ניתן לעצב את הלוגו באמצעות חברות מיתוג או חברות מתמחות בעיצוב לוגו, באמצעות אתרי online, חלקם באופן אוטומטי ועצמאי...

    קראו עוד
  • אנו מוקפים לאורך כל חיינו בצבעים ואיננו מסוגלים להישאר אדישים להם. צבע למעשה הינו תופעה פיסיקלית פשוטה אך הוא גם תופעה פסיכולוגית (הפירוש שהמוח שלנו נותן לאור באורך גל מסוים שהעין שלנו קולטת), עוד מילדותנו המוקדמת אנו...

    קראו עוד
  •  סטיב ג'ובס אחד מענקי התעשייה העולמית, איקון חדשנות, מהמשפיעים ביותר בעולם התקשורת והמחשוב בעשור האחרון, גורו למליוני מאמינים מחזיקי איימק, אייפון, אייפד, אייפוד, ושאר גאג'טים אחרים הלך לעולמו השבוע (אוקטובר 2011) כאשר...

    קראו עוד
  • ניתוח מקרה עיצוב לוגו GAPשינוי לוגו הוא מהלך קריטי. הלוגו הוא זהות החברה, הפנים שלה, המסר שהיא מעוניינת להעביר ללקוחותיה ולכן יש לעשות מהלך של שינוי עיצוב לוגו באופן אחראי. לעיתים חברה מגיעה למסקנה שהגיע הזמן וצריך להחליף...

    קראו עוד
  • עולם השכרת הרכב מתעדכן – מתיחות פנים ללוגו של Budget Avis HertzBudget : החברה הוותיקה להשכרת הרכב, מעל 55 שנה, סיימה החודש (מאי 2013) מתיחת פנים ועיצוב ללוגו הישן שלה. במסגרת תהליך מיתוג מחדש הלוגו נוקה, הפונט שונה, הצבעים...

    קראו עוד
  • סיפור עיצוב לוגו Gmail הוא מדהים ומפתיע גם יחד. הניסיון היה ליצור תת מותג, למעשה שירות נוסף הנסמך על הזהות המותגית של גוגל שעוצבה ע"י המעצבת הישראלית רות קידר בשנת 1999. מאוד מאוחר וממש לפני השקת השירות, למעשה ערב לפני, המעצב...

    קראו עוד
  •  התפתחות עיצוב לוגו האולימפיאדה במאה השנים האחרונות והקשר שלו לליסה סימפסון ואנרי מאטיס. הסמל האולימפי (logo) תוכנן לראשונה ב-1913, צורתו הינה חמש טבעות משולבות המסמלות את האיחוד של חמשת יבשות העולם. מעניין לבחון איך...

    קראו עוד
  • לכרטיס ביקור יש ערך רב ביצירת התדמית הנכונה והוא למעשה הפנים של העסק שלך. ישנם עשרות מחקרים המצביעים על נתוני אפקטיביות שונים כמו: כרטיס קריאטיבי נשאר יותר מפי 10 זמן בארנק מאשר אחר פשוט ולא צבעוני או נתונים אחרים שמדברים...

    קראו עוד
  • לאחר שרכשת את הלוגו החדש שלך אתה הוא הבעלים עליו ובאחריותך כל נושא השימוש בו, זכויות היוצרים עליו ורישומו כסימן מסחרי. לשימושך ערכנו מספר שאלות ותשובות בנושא.מהו סימן מסחר או סימן מסחר רשום? אם יש לך סמל מסחרי...

    קראו עוד

צרו קשר

טל': 09-8944050
פקס: 09-8944065


דרור זורע:
054-4817171
[email protected]

יוגב זורע:
054-4941316 

[email protected]


כתובת למשלוח דואר:

PROPAGANDA – marketing design
מושב הדר-עם, ת.ד. 119 מיקוד 4293500

מיקום הסטודיו: קיבוץ העוגן, 500 מטר אחרי השער, צמוד למזכירות הקיבוץ.


צרו קשר

youtube

הניוזלטר שלנו

הרשמה לניוזלטר

לכל העדכונים וכל החדשות

טופס הרשמה

דוא"ל:
שם פרטי:

 


ארכיון הניוזלטרים:

ניוזלטר מרץ 2017
TheBest Global Brands of 2016

ניוזלטר אוקטובר 2016
שנה יותר מונגשת, יותר רספונסיבית ויותר מפתיעה

ניוזלטר דצמבר 2015
10 טיפים של עשה ועל תעשה בשיווק במייל  

ניוזלטר אוקטובר 2015

פשוט, זול, מועיל והכי עובד - E-mail marketing

ניוזלטר אפריל 2015

צרור ברכות לאביב וחג הפסח (שעשינו ללקוחות שלנו ועכשיו אנחנו מקדישים אותן גם לכם)

ניוזלטר דצמבר 2013
מסכמים בשבילכם את שנת 2013

ניוזלטר יוני 2013
עידכונים לקיץ חם

ניוזלטר דצמבר 2012
אופטימיות רבה קדימה לשנת 2013

ניוזלטר יוני 2012
משמעות המילה קריאיטיב גם בתחום אפור ו"משעמם" כמו QR code