מתיחות פנים ללוגו של Budget Avis Hertz

עולם השכרת הרכב מתעדכן – מתיחות פנים ללוגו של Budget Avis Hertz

Budget : החברה הוותיקה להשכרת הרכב, מעל 55 שנה, סיימה החודש (מאי 2013) מתיחת פנים ועיצוב ללוגו הישן שלה. במסגרת תהליך מיתוג מחדש הלוגו נוקה, הפונט שונה, הצבעים עודכנו, והמראה הפך לנקי יותר, נועז יותר, מודרני ועדכני.

הלוגו החדש כולל טקסט הבנוי מפונט קל יותר, בקו נקי תוך הפרדה של הטקסט מהסמל מתחתיו. על מנת להשלים את התהליך גם הצבעים שונו ושולבו שני גווני כתום חדשים – כהה יותר בצד העליון של ה"כביש" הגרפי המופיע בסמל, מה שנותן ללוגו עומק לעומת החד מימדיות של הלוגו הישן (שהיה שטוח).

Avis : הלוגו החדש של Budget בא בהמשך לשינוי הלוגו של Avis חברת האם שעודכן גם הוא בחודש מרץ השנה. Avis, הוקמה בשנת 1964 ועם 5200 תחנות שירות ב 165 מדינות נחשבת לאחת מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם. התהליך כלל סלוגן חדש “It’s Your Space” שמחליף את אחד הסלוגנים הוותיקים והידועים בעולם השיווק - “We try harder” שהומצא ע"י Doyle Dane and Bernbach (DDB) בשנת 1963.

Hertz : במידה ובוחנים את השינוי שעשו גם בהרץ ב2008 ניתן לראות מגמה של התחדשות בענף זה. הלוגו הישן של Hertz היה מאוד חזק ודומיננטי בעיקר בגלל הצבע הצהוב שהיה שונה ושלט בשדות התעופה בבולטות שלו. הפונט עם ההצללה העמיד לוגו כבד ורציני. הלוגו החדש הוא אבולוציה, הוא יותר קליל מתאים יותר לעולם הדיגיטלי והוא יוצר דינמיות שבאה לידי ביטוי גם בסידור האותיות בעיקר בחלק של ה - "rtz".