פשוט, זול, מועיל והכי עובד – EMAIL MARKETING

E mail – הראשון במדיה הדיגיטאלית, ממשיך להתפתח ולהוביל את ערוץ השיווק הישיר ומנצח בגדול. כמה עובדות ונתונים שיגרמו לכם לחשוב איך להגביר את השימוש וההשקעה בערוץ חיוני ומתקדם זה.

  • וותיק – since 1971: עברו 44 שנה מהאימייל הראשון שנשלח.
  • נפוץ – 2.5 מיליארד: עד סוף השנה יהיו כ 2.5 מיליארד חשבונות אימייל בעולם.
  • מדיד – CRO: שיפור יחסי המרה conversion rate optimization, מצריך טיוב בכתיבת התכנים השיווקיים והעיצוב.
  • מדוייק – קהל מטרה: פילוח לסגמנטים וטיוב הנתונים מביא את המסר שלך לקהל ספציפי.

Low cost > high score

ערוץ השיווק באמצעות האי מיילים נחשב לערוץ בעל השקעה תקציבית נמוכה ביחס לכל הערוצים השיווקיים המקבילים אליו והוא "מציג" ביצועים מרשימים בכל הנתונים וממשיך ומשפר אותם שנה אחר שנה. מצב הנתונים לעומת הנתונים משנה שעברה:

  • 48% עלייה בכמות הנשלחים
  • 55% עלייה בכמות הפתיחות
  • 44% בכמות ההקלקות
  • 30% עלייה בכמות ההמרות
  • 53% עלייה בהחזר ההשקעה (ROI)

Technological Development > growth

48% מכלל האימיילים נפתחים במכשירים הניידים. בשנים האחרונות ובעיקר בשנה האחרונה המובייל משנה את מערכת היחסים בין לקוח לאימייל. אנו רואים עלייה דרמטית, כ 500% עליה במשך 4 שנים, בפתיחות האימיילים בסלולר.

Lack of Competition > Opportunity

התחרות הנמוכה בתיבת המייל של הלקוח מסמל את ההזדמנות הגדולה שלך "להיות נוכח" בה ולא להעלם. על פי הסקרים, לקוח מקבל בממוצע 24.7 אי מיילים בשבוע מהמותגים שהוא "נאמן" להם. 41% מתוך כלל הלקוחות מקבלים רק 2 אימיילים כאלה ביום.

Great Potential > Increase

90% מהעסקים משתמשים באי-מייל כערוץ שיווקי. עסקים אלו גם מסכימים עם העובדה שערוץ זה הוא מ ה "יותר חשובים" כיום. כ-50% מדווחים כי במהלך שנת 2015 הם אף הגדילו את תקציב השיווק במייל.

In The Expected Future > Big Revenues

צמיחה ממוצעת של 30% בהכנסות מערוץ האי-מייל. העתיד הצפוי מהכנסות ה e-mail marketing הוא מזהיר במיוחד עם צמיחה מתמדת לאורך השנים. גם במספר תיבות האימייל בעולם.

 

ספטמבר 2015