DHL


 דיוור ישיר B2B, ללקוחות הגדולים של DHL - סגמנט "FIRST". המגע הראשון היה טיזר שכלל מארז שהכיל צלחת, כפית, מזלג ומפית רקומה בלוגו. המגע השני היה דיוור המציג את הצוות האישי המטפל בלקוח והמגע השלישי והאחרון היה בלדר שהגיע פיזית והביא מארז קאפקייקס עם קצפת.


 

דיוור המציג את שיטת הדוחות החדשה של DHL כאשר המסר המרכזי היה "הופכים את השילוח לפשוט". הדיוור הכיל גם סרגל מדידה ממגנט ואתר הסבר ודוגמאות באינטרנט.

 


דיוור / ערכת חג לראש השנה - המארז הכיל שוקולדים ממותגים לפי מדינות היעד של DHL ותיאר את תהליך השילוח.


לוחות שנה פרסונאליים, במסרים מתחליפים מידי שנה. הלוחות מכילים פעילות אינטראקטיבית מלוות פרסים על מנת לתת ערך מוסף ללקוחות.


ערכת יומולדת פרסונאלית. הדיוור נשלח באופן אוטומטי לפי עיתוי תאריכי לידה.


דיוור ישיר לעסקים המעביר את המסר "למה להסתבך? DHL הופכים לך את היבוא לפשוט". הדיוור כלל 3 מגעים עם הלקוח שנשלחו בהפרש של שבועיים מאחד לשני. כל דיוור טיפול בערך שונה ובכל דיוור צורפה פעילות אינטראקטיבית להעלאת התגובה.


ברכות לחגים


דיוור ישיר B2B, ללקוחות הגדולים של DHL - סגמנט "PERSONAL".  הדיוור כלל פנייה אישית וכרטיס נציג שירות פרסונאלי עם תמונה ודאטה מתחלף של הנציג האישי של כל לקוח.