orange

 

דיוור ישיר ללקוחות SOHO המציג את הסוכן האישי החדש של כל לקוח ולקוח. כל אנשי/נשות השירות צולמו ושובצו בדיוור לפי צוותים כדאטה מתחלף בהתאם ללקוח - שמות הצוותים עוצבו כשמות רחובות על גבי השלטים.

 


דיוור ישיר בנושא שידרוגים וחבילות משפחה. הדיוור היה בפורמט קוביית פופ אפ.


דיוור ישיר ללקוחות שומרי מסורת. מטרת הדיוור היתה שידרוג חבילות ומכשירים.


 קמפיין לניתוח חשבונות והמלצה על חיסכון – "בול בשבילך". קמפיין שיווק ישיר מורכב שנפרס על פני חצי שנה ובמספר מגעים חוזרים מול הלקוחות. הקמפיין נוהל בטלוויזיה, באמצעות מערכת הבילינג, בדיוור ישיר, במדיה דיגיטלית ובהפעלת מערכת סימולצית חיסכון באתר orange. הקמפיין זכה במדלית זהב בתחרות Echo award הבינלאומית של איגוד השיווק העולמי ה DMA. 

 


דיוור ישיר של orange עסקים בנושא מכשירי בלקברי. הדיור היה בפורמט של מגנט מתפרק לחלקים בשטאנצ' כל חלק תיאר משימה שניתן לתלות על גבי המקרר.


דיוור ישיר בנושא חיסכון בעלויות חבילות השימוש.


דיוור ישיר שמשמש גם כקטלוג מכשירים חגיגי לראש השנה.


דיוור ישיר ללקוחות עסקיםם גדולים "מוסדיים", המציג את הסוכן האישי החדש של כל לקוח ולקוח. כל אנשי/נשות השירות צולמו ושובצו בדיוור עם פרטיהם האישיים כדאטה מתחלף לכל ללקוח.


דיוור ישיר לקהל שומרי המסורת.


דיוור ישיר להשקת שירותי הטלפון הקווי והאינטרנט של orange.


דיוור ישיר שעוצב כערכת קד"מ לתלי דלת. בדיוור שולב קטלוג מכשירים על גבי חפיסת קלפים.


שידרוג מערכת החשבוניות של orange בהתאם לדרישות משרד התקשורת. החשבוניות נבנו יותר פשוטות ויותר מובנות ותוכננו מחדש אזורי הפרסום בבילינג.


orange דיוור מבצעים לעסקים.