מגה קמונאות

רוצים גם כזה ?


בפסח, עשינו שוק במגה בול וחגגנו את הטריות במגה בעיר

קמפיין דיוורים ישירים פרסונאליים של "מגה בול" ו"מגה בעיר" לחג הפסח, תוך התייחסות לסוג הלקוחות ומיקומם הגאוגרפי. הקונספט ב"בול" היה שוק, על כל ההיבטים שלו: מחירים, אווירה, שילוט, סיסמאות, צעקות, מוכרים וקונים ובמגה בעיר, לעומת זאת, המסר היה טריות ממש ליד הבית באווירה אורבנית של כבישים שלטים ותמרורים בסביבה ירוקה.


דיוור מגה like לראש השנה

את הדיוור הישיר לראש השנה ללקוחות מגה (מגה בול/מגה בעיר) יצרנו בקונספט אינטראקטיבי. אלפי החברים של "מגה הטבות" בפייסבוק נשאלו: "איפה אתם בחג - מצוי, מול איפה אתם חולמים להיות בחג - רצוי". אנחנו שילבנו את הסיפורים המעניינים והמצחיקים בין הצעות המכר של מוצרי החג בחוברת המבצעים שהייתה בדיוור. תווי קנייה מתנה חולקו למשתתפים בפעילות.


דיוור עדויות של לקוחות לראש השנה במגה בול


דיוור לפי חתכים גאוגרפים לפתיחת סניפים חדשים. הדיוור כלל הטבת קנייה לרגל פתיחת הסניף

 

 

דיוור ישיר רשתות מגה - ראה"ש - פרופגנדה עיצוב שיווקי - 2012