hyundai

דיוור ישיר ללקוחות פוטנציאלים צעירים לרגל השקת היונדאי I10 החדשה


דיוור ישיר וחבילת קד"מ למנהלי ציי רכב גדולים שקיבלו אתה ביחד עם רכב לשבוע לנסיעת מבחן והתנסות. המסר העיקרי היה חיסכון משמעותי בדלק לחברה ולעובדיה. החבילה כללה חומר שיווקי אודות הרכב החדש, מחשבון מילוי דלק (כדי להראות את החיסכון), מחברת וחולצה ממותגת.


דיוור ישיר להזמנה לאירועי מכירות. הדיוור היה פרסונאלי, גאוגרפי ואף עיתוי האירוע השתנה בקריאיטיב. בסריקת הQR הלקוח סימן ביומנו את תאריך האירוע וקיבל את כל פרטיו.


דיוור ישיר שמטרתו הזמנה לאירועי מכירות לסדרת רכבי ה I של יונדאי


דיוור ישיר למועדון ה 4*4 של יונדאי, המועדון חוגג 8 שנים והלקוחות מרוויחים.


דיוור ישיר להשקת ה I35 החדשה


דיוור ישיר שמטרתו שידרוג וטרייד אין של רכבי הסנטה פה. הדיוור נשלח ללקוחות המחזיקים רכבי 4*4 של יונדאי מעל 3 שנים.


דיוור ישיר המיידע את הלקוחות שמהיום ניתן לקבל את מערכת המולטימדיה החדשה כסטאנדרט בכל הרכבים.


דיוור ישיר להשקת ה I20. המסר המוביל היה "הסופר מיני המשתלמת עבורך".